tisdag 26 augusti 2014

Kallelse till RMC

Så var det dags för nästa steg.  Eller inte..... 
Igår kom kallelsen till RMC angående testikelbiopsin.  Jag har längtat efter den här dagen och är riktigt glad.  För om det går att finna spermier som går att frysa så skulle det ge mig extra motivation för viktnedgången.  Och finns det inga så vet vi det och kan agera utifrån det.  Men det är bara jag som är glad.....
Mannen är inte lika med på noterna.  Han väntar gärna in i det sista med att genomgå detta.  Vist,  jag har en massa kilon kvar att gå ner innan det ens blir tal om assisteradbefruktning men jag vill veta om möjligheten till att bli biologiska föräldrar finns eller inte. 
På tal om vikten så tog jag fram måttbandet i helgen.  Jag blev chockad när jag såg att måttet ovanför känt minskat med hela 8 cm sen februari! 
Nu är det bara siffrorna på vågen som behöver sjunka. 
Om det är någon som hittat in till min blogg så lämna gärna en liten kommentar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar